SaHaBaT MaYa

Tuesday, August 21, 2012

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 8:13 PM
Assalamualaiikum semua...

walaupun hari ni dah raya ke-3, tp aku rasa msih belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri...klu ada salah dan silap sama ada aku sengaja atau tak sengaja tu...harap dimaafkan la yerk...

Raya tahun ni biasa jer aku rasa...xder yg menarik sgt pun...yg menarik pada aku hanya pada sesi bergambar  pd 1st day raya jer...almaklumlah...biler dah ada photographer dlm family...mcm2 gaya yg dia suh kitorg berposing...

ni aku nak letak laa sikit gambar raya family aku...jgn ditanya naper xder gmbr bapak aku...heee....dia ada urusan di tempat lain...

Gambar yg Fail dah edit...the best picture of us...
Hee....comel x gambar kat atas ni??? hehe...

Tahun ni tema biru...

Dari kiri ; No, Laa, Aku & Fail
Oklaaa....mintak diri....nak kuar pi makan...

wassalam...

1 comments:

cik abbit on August 23, 2012 at 11:30 PM said...

hye miss selamat hari raya. maaf zahir batin

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise