SaHaBaT MaYa

Tuesday, August 14, 2012

Adakah kita akan bertemu kembali???

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 2:28 PM

Assalamualaiikum...entry kali ni aku taip pkul 2.14pm...sedangkan aku ada klas pkul 2.30pm satgi...huuu...sempat ajer kan??? tetiber rasa nak update blog ptg ni...heee....

Ramadhan ni kejap jer mse berlalu...waaaa.....aku rase mcm masih xbyk amal yg dpat aku buat dlm bulan ramadhan yg mulia ni..penghulu segala bulan...ruginyer rasa....adakah aku akan dpt jumper lg dgn ramadhan tahun depan??? wallahuallam...moga2 dipanjangkan umo utk bertemu dgn ramadhan thn depan...amin...

ramadhan kali ni aku rasa mcm xsempurna jer pada diri aku...rasa mcm xpuas lg jer nak lalui ramadhan...dalam kesedihan memikirkan ramadhan yg bakal berakhir....hati jua tak sabar menantikan syawal yg menjelang tiba....heee...perasaan bercampur baur....

tp xsangka...dalam kesibukan menjalani ibadah puasa, sempat jugak aku menyiapkan 2 jenis kuih raya Cornflakes & Butter cookies....rancangnya nak wat blueberry cheese tart klu sempat...tp, nampak gaya mcm xsempat jer...huuu....aku akan bertolak hari Jumaat ptg...ikut aku nak gerak khamis ptg tp kne tggu No abis keje...huu...kali ni balik drive dr KL ke Kedah...sooo...dapatlah aku nak merasa jammed jln raya balik raya mcmne...kan??? Ahad dah raya...waaa....dapat rehat sehari jer...rancangnya raya pertama nak wat mi kuah mcm biasa...nyum2...sedapnyer...(ceh..sendiri masak...sendiri puji..heee...)

oklah...aku nak pi kelas dah ni...len kali aku update lg..hee....(walaupun xder saper yg baca... :-( .....)

wassalam...

\(^_^)/

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise