SaHaBaT MaYa

Wednesday, August 15, 2012

Alhamdulillah...dapat jugak berbuka bersama... \(^_^)/

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 10:25 AM
Tarikh: 14/08/2012
Masa: Waktu berbuka bagi kawasan Kuala Lumpur
Tempat: Dewan Perdana Felda
Kehadiran: Shikin & husband, Didi & Husband (termasuk dua anak mereka Widatul & Wardina), Jannah, Aku, Fiqah, Zarin & Syira.
Ketidakhadiran: Alia & Azira (atas urusan peribadi yg tidak dapat dielakkan)

Semlm best sgt dapat berbuka bersama2...alhamdulillah, walaupun kitorg berada di minggu terakhir Ramadhan, sempat jugak akhirnya kitorg meluangkan masa utk berbuka bersama...mulanya cadang nak wat berbuka kat umah didi. siap aku nak wat ketam masak lemak cili padi lg...tp disebabkan kekangan masa yg tidak mengizinkan, kitorg decide mkn kat sini jer la...

Tulisan posting kali ni warna purple sbb tema kitorg berbuka arini purple..hik hik...kira ok la tu kan??? mkn kat sini best gak laa...ada 88 juadah (walaupun sebenarnya aku xkira pun...)...ramai sgt org, penuh dewan tu...

walaupun aku terpaksa spend RM68 seorg utk mkn kat sini, tp aku rasa ia berbaloi dgn quality time yg kitorg dpt spend together2 and aku rasa happy sgt...sbnrnya, aku mkn xder la kenyang sgt mcm jannah tu...dia mkn smpai berpinggan2...tgk jer badan tu slim...heeee...(jgn mare jannah...)

Masa dah balik aku rase mcm rugi plak sbb xmkn betul2...aku byk abiskn mase maen dgn widatul jer...heee...

ok la...masa menunjukkan 10.24am dah ni..aku ada klas dgn DBS 2A plak pkul 10.30am ni...mintak diri yerk...

wassalam...

\(^_^)/

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise