SaHaBaT MaYa

Saturday, August 25, 2012

Dah nak balik KL...huuu.... :-(

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 9:54 AM
hurm...ptg ni or esok pagi dah balik KL...kejapnyer 1 minggu cuti raya ni..huu...pasni bergelut dgn nak abiskan silibus dan settlekan test 2 laa plak...adoiiyaiii...

cuti raya kali ni best jer...sbb abiskan mama dgn kuarga kan??? dan ahli baru...adik lelaki aku...Muizzuddin Mustaqim...nntilah aku upload gambar2 dia...chumel sgt!!! tembam giler kot...Mana datang adik tu???heee...secret!!! u dun have to know so much things...okies???

hurm...skrg ni kat dining hall ada pakcik halim, makcik sita, makteh, makcik ina dgn pakcik aziz...diorg datang bfast merangkap beraya kat umah aku ni...heee...mama jer yg layan diorg, aku dlm bilik fail ni..ngadap PC abah yg baru...heee....(sambil mengupdate blog..)

abah wat nasi dagang dgn pulut kuning...mama plak masak mi goreng...yummy!!! nasi dagang aku dah terjah tadi...harap2 ader laa mi goreng fav aku tu lebih2 satgi..heee....pas diorg balik baru aku terjah yg tu plak...

nak citer apa lg erk??? aku ni rancang nak beli Samsung S3...tension sbb hp samsung Ace aku ni sllau sgt hanged...wat hal sokmo dia..(mana x nyer..memory tak byk...tp byk application yg aku sumbat dlm tu...)huuu....


nanti nak ajak 'uncle miche' pi survey2 kat lowyat...xpun beli guna pakej celcom jer..xder laa mhl sgt...heee....

pastu my second things yg aku nak beli...camera canon eos 1100d...waaahhh...giler aku nak beli...alang2 nak survey gak kat lowyat nnti...



amboi2....hingaq ngat aih diorg kat ruang makan tu...sembang sakan nmpaknyer...isu hangat apa lah tu agaknyer....

oklah...cheq mintak diri dulu...salah dan silap harap dimaafi...

Wassalam...

\(^_^)/

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise