SaHaBaT MaYa

Sunday, September 21, 2014

Liebster Award #2 by - Kee

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 2:11 AM


Hurm...kena tag ler pulak dgn Kee...ok la...meh nak jawab dulu soklan2 yg Kee tanya pd akak yerrr...

1. Apa nama haiwan peliharaan pertama korang ....
    - Taiko

2. Benda apa yang korang paling nak dalam hidup...
    - jadi kaya

3. Pengalaman manis time korang sekolah ..
    - Always dapat no top 3 masa sekolah rendah...(alhamdulillah)

4. Apa benda yang korang x boleh berpisah..
    - Cermin mata..(sbb rabun jauh maaa)

5. Korang pernah tak nangis tengok citer kartun..??Nyatakan sebab korang..
    - Pernah. Baru nangis minggu lepas dalam train...guesswhat kartun apa??        
       Doraemon...lawak kan??? sedey sbb babak nobita dgn ayah dia...hurm....agak panjang klu nak cerita kat sini...

6. Siapa pelakon // penyanyi yang korang paling minat..?? Kenapa..??
- ramai...xtau nak senaraikan macamana...

7. Kenapa korang nak ber-blog...
- just like a diary to me

8.  Makanan apa yang korang suka makan..
- mi goreng yg mama atau saya sendiri masak

9. kat sekolah....Subjek apa yang korang paling BLUR...
- akaun

10. Hobi korang apa..??
- tengok drama korea

11. apa genre movie yang korang suka tengok..?? Pasal pa..??
- comedy...sbb tak payah pikir berat2...

ok....sekarang saya plak nk tanya 11 soalan kepada mereka ni:

Harap sudilah kiranya korang follow back my blog & answer all the questions below...hehe...don't forget to paste your link in my comments...okies???

here's the questions:
1. Warna kegemaran? Sebab?
2. Pernah naik roller coaster tak? kat mana?
3. Suka baca komik? Komik apa?
4. Subjek kegemaran kat sekolah
5. Letak gambar raya tahun ni
6. Your favorite sport?
7. Minuman kegemaran?
8. Sejak bila korang start blogging?
9. Kereta idaman
10. Adakah anda telah mencapai cita-cita anda? Jika 'Ya', apakah itu?
11. Motto hidup anda

Sudi2kan lah menjawab yerrr....

wassalam...

\(^_^)/

1 comments:

noraiffah qizqirah on September 21, 2014 at 8:17 PM said...

trima kasih bab sudi jawab soalan..emm...Kee pun baru jer nangis sbb tengok movie doremon..ahahha..bab tulah kee..nak tnya korang.. :) ..ma kasih..

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise