SaHaBaT MaYa

Saturday, September 13, 2014

Cabaran 30 hari : Day 1 ~ 1 gambar terbaru dan 5 fakta tentang diriku

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 4:03 PM
Assalamualaiikum...

Wah...aku teringin gak nak join mende2 ni..haha...almaklumlah..sesi pengajaran student uitm dah sampai ke minggu terakhir..sempat la klu nak update blog setiap hari..haha...cabaran apa ni??? ni ler nyer utk sesapa yg nak join gak...


ok....so ni gambar terbaru aku...takder la terbaru sgt...tp dlm bln lepas la...kira latest la kan???


5 facts about me? yg pendek² jer la aku tulis erk??? byk jer fakta tentang aku ni...hehe...

1. Aku ni lecturer akaun kat Institut Profesional Baitulmal, Kg Pandan.

2. Pemegang black belt Taekwondo WTF. (tapi dah lama tak pi training).

3. Seorang yg agak sensitif...haha...suka nangis especially klu tgk citer sedey...even citer kartun...baru² ni bergenang air mata time tgk citer Doraemon...lawak x???

4. Sayang sumer ahli keluargaku : Bunda, Ayahanda, No, Fail, Laa & Jidin...dan adik ipar Siti serta bakal suami..errkkk...incik Moncet...

5. Seorang yang ceria & friendly walaupun ramai yg ckp muka aku ni sombong & garang...hehe...

ok la...undur diri dulu..esok aku update lagi....insyaallah...

wassalam...
\(^_^)/

4 comments:

Tinta cinta on September 14, 2014 at 9:20 AM said...

salam perkenalan, saya tag awak untuk liebster award.. jemputlah.. :)

http://chien-puterirahsia.blogspot.com/2014/09/blogger-liebster-award-2.html

Unknown on September 14, 2014 at 12:09 PM said...

salam blogging .........

Unknown on September 14, 2014 at 12:10 PM said...

tolong buang word verify tu. Susah orang nak komen.

eikorina-NaWaL sYaFiQ on September 14, 2014 at 6:02 PM said...

Mentadak Ijo...tenkiu...saya dah buangkan...

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise