SaHaBaT MaYa

Friday, September 26, 2014

Cabaran 30 hari : Day 10 ~ Apa yg ada dlm handbag anda?

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 10:56 AM
Tak sempat nak snap apa yg ada dlm handbag, so meh ler aku bgtau apa yg aku letak dlm handbag...imagine sendiri la yek...
aku ni simple jer...not a makeup person...so, xde la mascara lipstik bagai dlm handbag...ada la lipbalm, tp berkurun dah xpakai...

So, meh tgk apa yg ada dlm handbag aku...

1. Purse Hello Kitty
2. Handphone Sony SL (pink) ~ Casing Hellokitty gak
3. Tisu muka
4. Perkakas peribadi wanita
5. Lipbalm terlajak laris
6. Power bank (klu rajin)
7. Pen & Pencil (sbb kdg2 nak buat sudoku)
8. Segala-gala resit..haha...seminggu sekali baru review & buang resit2 tu
9. Gambar pasport incik moncet
10. Earphone
11. Perfume stick

tu jer kot yg ada dlm handbag aku tu..haha...

k la...mintak diri...

wassalam...

\(^_^)/

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise