SaHaBaT MaYa

Monday, September 15, 2014

Cabaran 30 hari : Day 3 ~ Sesuatu yg menguatkan anda

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 11:11 AM
Baru hari ketiga...
ada sorg blogger tu aku baca dah hari ke belas²....haha....aku baru terhegeh² kat blkg ni...well, topik arini sesuatu yg menguatkan anda...walaupun xbaper nak tangkap menguatkan dari segi apa...mcm lagu MILO...."minum Milo anda jadi sihat & kuat!!!" 
So...mungkin jugak menguatkan dari segi semangat utk teruskan hidup kot...i guess...
klu nak ckp sapa yg menguatkan aku utk terus hidup, mestilah bundaku Jamilah Hussin...sebab dia la yg buatkan aku lebih semangat utk hidup...sbb nak bg dia gembira...sebab nak balas jasa dia...dulu awal² masa keje kat KL, dah penah rasa give up sbb tak tahan dok KL...stress sbb ada satu puak² kat opis ni suka dok mengata & umpat org, suka dok cari kesalahan org, tu yg nak balik Kedah...tp bila pikir balik bunda selalu harap aku keje lek lok...so, aku kuatkan semangat utk tepis mereka semua...
Alhamdulillah...dah lebih 4 thn keje kat KL tu...
puak² tu...aku buat dek jerr...abaikan mereka...

2 comments:

Red Linda on September 15, 2014 at 4:29 PM said...

good luck:-)

eikorina-NaWaL sYaFiQ on September 19, 2014 at 8:28 PM said...

Tenkiu linda...

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise