SaHaBaT MaYa

Wednesday, September 17, 2014

Cabaran 30 hari : Day 5 ~ 3 perkara yg anda ingin katakan kepada bekas kekasih

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 5:21 PM
wahh...topik susah plak utk hari kelima ni...klu nak tau, arini genap lagi 100 hari aku nak ke jinjang pelamin (walaupun tak buat pelamin) ihik..ihik...(gelak manje gitu) 

so, to my EX...he knows who i meant if he read this...haha...

1. thanks sbb awak la buatkan saya jadi seorg yg tabah menempuh perangai baran awk tu...(nasib dah break up...alhamdulillah)

2. thanks sbb break up dgn awk la sy dpt jumpa tunang sy skrg ni a.k.a Incik Moncet

3. thanks sbb bukan saya pilihan awk...haha...

kena sentiasa yakin, apa pun yg berlaku adalah susunan yg terbaik dr Allah swt...doakan aku dgn Incik Moncet selamat ke jinjang pelamin lg 100 hari...insyaallah...

wassalam...

8 comments:

Mar Mansor on September 17, 2014 at 5:34 PM said...

ye betul tu..semoga apa yg berlaku akan lebih mendewasakan kita

Lissa on September 18, 2014 at 10:19 AM said...

lovely blog :) done follow..
salam sayang, Lissa@ http://lissadblog.blogspot.com

Rosmiza Ali on September 18, 2014 at 10:34 AM said...

Salam kenal dari saya.. Tq sudi singgah & follow blog saya.. Done follow u too! ^_^
Semoga segala urusan ke jinjang pelamin dipermudahkan olehNYA.. in Shaa Allah.. Amin.. ^_^
Rosmiza Ali Official Blog™

Cik Fafa on September 19, 2014 at 12:37 PM said...

Wah lebih kurang 3 bulan lagi la. Tahniah! semoga majlis nanti berjalan dengan lancar.amin. =)

eikorina-NaWaL sYaFiQ on September 19, 2014 at 8:26 PM said...

Betul...pengalaman mengajar erti kehidupan...

eikorina-NaWaL sYaFiQ on September 19, 2014 at 8:26 PM said...

Terima kasih... 💗

eikorina-NaWaL sYaFiQ on September 19, 2014 at 8:27 PM said...

Amin...terima kasih sbb sudi komen & follow sy...

eikorina-NaWaL sYaFiQ on September 19, 2014 at 8:27 PM said...

Amin...3 bln...jeng2...hehe...thanks

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise