SaHaBaT MaYa

Saturday, September 27, 2014

Cabaran 30 hari : Day 11 ~ Kenangan lucu zaman kanak-kanak

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 9:19 AM
Banyak jugak kenangan masa kanak-kanak...xtau nak describe yg mana satu lucu...
Satu perangai aku yg mama penah citer balik ialah aku suka sgt menari dpn org ramai...asal ada org dtg rumah jer...aku suka menari...(mcm xbetul ek?) haha...Pastu mama ada ckp, aku suka sgt menari lagu Beat It Michael Jacksons...gaya suma siap pakej...seriously aku xingt la moment tu sbb time tu aku 2 or 3 tahun kot...tp for me it's a bit funny coz tetiba menari dpn org. Penah sekali tu aku first time jumpa Tok Chaq...pastu mama perkenalkan yg aku ni anak dia...then respond Tok Chaq, "OOooo...ni la anak hang yg suka menari tu bila aku pi umah hang kan??" hahahaha....

1 comments:

mila on September 27, 2014 at 9:37 AM said...

Hahahah..lawak la ko nawal dok menari depan orang. Mesti cute mase tu..

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise