SaHaBaT MaYa

Sunday, October 4, 2009

JuZ fOr 5 SeCs???

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 10:17 PM
Alhamdulillah....selesai jugak konvo aku arini...ni baru smpai umah jer ni..huhu...letih tu...ingt pas update blog ni..nak gogok gigi...cuci muka then trus tido jek...sok nak pi ngajar plak..waa...xstudy lg utk ngajar sok...

when i think again n again...haha...aku study selama 4 tahun juz utk senyum selama 5 saat?? huh...siap nervous sumer cukup...haha...

kejap jek masa berlalu...kan??? rasa mcm baru semalam jek aku daftar kat uum tu...tak sangka arini dah konvo...4 tahun beb..lama tu...

konvo arini xdapat apa pun...takde bunga...takde hadiah..xde teddy bear...org len aku tgk smpai 2,3 jambak...yolaa...diorg ader 'yg tersayang'...leh laa nak belikan...kan???xmcm aku ni...xder sesaper pun...aku tgk td...sumer kengkawan aku makin lawa2 n bergaya..maklumlaa...sumer dah berkerjaya...aku jek yg belum...huhu...

hmm...nak citer apa lg erk??? ngantuk dah ni...nanti2 aku update lagi...

p/s:- td pi masjid...teringat masa aku jd fasi titas...really miss that moment...ops...teringat dia sekali bila pijak masjid...huhu....bila laa aku nak dapat lupakan dia...almost 1 year... sesungguhnya Allah lebih mengetahui...

wallahuallam...

see ya....

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise