SaHaBaT MaYa

Tuesday, October 27, 2009

Alhamdulillah...BuaNg YaNg KeRuH..AmiK Yg JeRNiH...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 5:36 PM
\(^_^)/

tersenyum aku skrg ni....td diorg antor wakil mintak maaf kat aku...aku tak marah pun diorg sebenarnya...cuma kecik ati skit je dgn perangai diorg tu...yg dtg td anas, syamir, azri...(sape ntah sorg lg)...syafiq dtg gak...sbg backup singer jer dia tu...kendian wan pun dtg gak...nak tergelak aku dgn diorg ni dgn cara diorg mintak maaf...aku xmrh diorg pun...syg kat diorg lg...diorg laa my 1st student...aku kan xpenah ngajor b4 ni...fresh graduate lg...aku sdr, aku sendiri terlalu byk sgt kekurangan....

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise