SaHaBaT MaYa

Monday, October 19, 2009

TiME MoVe fasT...We eVen DuN ReaLiZe it...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 11:10 PM
Assalamualaiikum...mcm biasa la...tulisan fav aku..georgia...klu pc tu xder georgia..aku choose garamond...klu xder both, bru pilih courier...supposed courier sure ader...kan??


kejap jer masa berlalu..kan?? Rasenyer postIng yg akU Tulis aritu tentang aku nak stop NgajAR kat islah...(atAs urusaN kuarga) ...last2, lg 3 Mggu jek aKu kat siNI..daH NaK aBis TEmpoh kHIdmat aku selaMa 2 bln...akU abis 5 nOV Ni...so TeRpaksa gaK lAa aku wAt final QUestion utk bebudak tu...jEnuh gaK aku mencari soklan...Huh..tak retI aku..xtau lAa diorG leh jwb or x soKlan tu....HuHu...

soK ptG aDer kelas tambahan utk bebudak banin yg ketinggalan...cian plak kat diorg...ader yg tak paham...xnak tanya dlm kelas..pehtu bila aku wat kelas tambahan, yg mai selai dua jek...huh!! terpaksa laa wat kelas utk banin jek...diorg tu klu cmpur dgn banat...susah sket...sbb banat ni boleh diharap...then, klu aku ajar cepat sket diorg tgkap berbnding banin ni...asyik dok merapu jek dlm kelas...bila suh jwb soklan...mula laa nak menganga..hehe...

ni tgh dok masak bubur jagung...tggu mendidih sket, baru nak masukkan santan...sok waktu rehat mualimah sek men wat makan2...lebih kurg jamuan raya laa....so, aku decide nak sediakan bubur jagung...yg len2 tu wat lauk pauk la...kak mahani nak wat pizza...kak syikin wat air jeli limau...sedapnyer....tak sabar plak nk tggu esok...mesti best kan...so kena kosongkan perut aku b4 pi sekolah sok..hehe...

alamak!!! dah pkul 12.07 am ni...aku br ingt nak wat soklan agama b4 tido...sempat tak erk??? huhu...xper2...satgi aku try wat sket..dah laa kena antor b4 kamis ni...insyaallah sempat...mcm time kuliah dulu laa...wat laa assignment last minute mcmana pun..insyaallah sempat siap gak...

mggu ni best sgt..akan ader 2 aktiviti...rabu ni ader hari PSP...aper ntah mksud dia...hari penutupan aktiviti sekolah..(sumtin' like that)...then ari kamis ada hari kem astronomi....insyaallah klu Allah mengizinkan...cuaca elok, leh laa cerap bintang & bulan mlm tu..kelas kamis ni stat kul 3 ptg...tp aku still kena dtg dr pagi sbb nak wat kelas tmbahan math utk ting 2...risau nyer takut tak smpat nak abiskan silibus...kamis ni jer laa yg aku leh nak wat kelas tmbahan...ari mggu2 len dah xleh dah...

ops...apa citer laa bubur aku kat atas dapur tu..jap nak pi check...

ok...bubur aku pun dah siap..harapnyer diorg suka laa dgn bubur yg tak seberapa tu...k la...nak akhiri posting kali ni...byk keje lagi nak wat b4 tido ni...insyaallah..nanti aku posting lg...

wassalam..

(p/s:- alhamdulillah...dah settle qada poser ramadhan & alhamdulillah..sempat gak wat poser syawal 6 hari tu..moga2 amalanku diterima Allah swt..amin....)

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise