SaHaBaT MaYa

Tuesday, October 20, 2009

SeDaPnYeR...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 7:18 PM
hmm...arini balik ptg...dkt kul 6 br smpai umah...aku wat kelas tmbahan utk bebudak banin tgktn 2...jenuh gak laa mengajar depa ni...ader yg xbwk buku la..xbwak protektor la...tak bawak jgka lukis laa...ish..geram bebenor...dah tu plak..keje nak bising jek dlm kelas...letih diwatnyer...

arini best sgt even aku sampai lewat sket kat sekolah..hehe...kelas aku stat kul 950...kat 1 redha...so b4 tu, dok tgk mualimah mahani dok uli tepung wat doh pizza...aku pepagi lg dah letakkan bubur jagung aku tu..alhamdulillah...xder laa yg komen kata tak sedap...tp xtau laa klu ader yg ckp dlm hati tu..hehe...

aku dok tgk kak mahani punyer semngt dok uli doh...sedar² time aku masuk kelas...huhu...xdpt nk tgk dia wat pizza...abis ngajar topik arak & judi, aku balik blik guru...tu dia...dr jauh dah bau pizza tu...campur plak dgn bau nasi beriani yg mualimah nora masak pagi td tu...fuh!!! giles aaa....!!! masuk dlm dah penuh..aku apa lg, amik port penjuru dlm tu...senang sket nak makan..hehe...1 skali aku capai pizza sepotong...sedap!! pehtu mualimah nora plak dok sakan wat air jeli limau...pas siap jek, aku amik laa secawan air tu...sedap giler...1st time aku rasa air sedap camtu..dia mcm campuran jeli & cocktail & buah2 dlm tin...then perah limau kasturi...masam2 manis gitu...fuh!! aku minum bercawan2...hehe...mmg best laa...ader hikmahnyer aku stay kat islah tu...klu pas 4 ari aku dah blah..msti aku xdpt nk lalui kenangan camni...aku yakin, xbyk guru2 sekolah yg dok wat aktiviti ukhwah mcm ni..masak sama2...sorg satu bawak juadah...mmg best laa...

resipi pizza dgn nasi beriani aku xsmpat amik lg..hehe..xper2 esok lusa aku mintak kat kak nora & kak mahani...

k la..mintak diri dulu...

wassaalam...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise