SaHaBaT MaYa

Sunday, October 25, 2009

9 DaYs MoRe To gO....!!! ChAiyOk²!!!

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 6:16 PM
ALAMAK!!! dok ghalit (leka) dgn bebudak banin ajor math smpai aku terlupa aku ader usrah arini...alaa....mcmana ni?? ustazah...sowi..nawal terlupa...huhu...tak ingt lgsung...dah pkul 6.30 baru teringt...patut laaaa dok rase sumtin'2 jek..huhu...sayangnyer...

pejam celik..pejam celik...less than 9 days jek aku kat islah ni...dah bis kontrak...mesti bebudak tu sumer seronok..kan?? ntah laa...kadang2 aku rasa diorg sumer tu tak suka pun aku ngajor diorg...klu suka, naper laa tak pay attention masa aku ngajar..kan?? hmm...diorg tak suka aku..xper laa...pas 9 ari ni, mualimah yg ajar diorg akan masuk balik...mesti diorg lebih hepi...

sabar laa nawal...lg 9 ari jek...diorg pun nak kena ngadap aku lg 9 ari jek...sabar yek student² ku...1 redha, 1 taqwa, 2 ikhlas & 2 ehsan...

hmm...insyaallah 15 nov aku lapor diri utk kursus selama sebulan kat rusila, tganu...dkt2 dgn marang..leh laa jumper rummate kesygn aku tu...insyaallah laa klu ader rezeki & kesempatan...windu giler kat dia..dah laa konvo aritu tak smpat nak jumper...(sesungguhnya Allah tlh mengaturkan segala²nya utk kita...)

kursus tu Business English Communication Skills...selama 1 bln..sumer ditanggung oleh TM..tu yg tak sabar giler nak pi...shud pun mgkin pi jgk..ingt nak suh emy amik cuti tanpa gaji slama sebln..tp xtau laa dia nak or x...ye laa..peluang keemasan ni bukan slalunyer dapat..ingt senang2 ker nak pi attend kursus english mcmani?? aku dah laa suka english...rindunya nak speaking2...teringt lg masa aku nak kena speak fully english mase nak ajar TITAS kat student from china..huhu...seb bek laa ader yg paham...yg xphm tu rupanya diorg xtau english..ceh!!! jenuh jer aku speaking london..diorg ternganga jek..nasih baik ader kevin, michelle dgn brian...diorg still kat uum or dah balik china erk?? huhu...

k laa...nak masuk magrib dah ni..nanti² aku smbg lg...

wassalam...

1 comments:

Wan Zulkarnain on October 26, 2009 at 10:13 PM said...

.....................................................................

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise