SaHaBaT MaYa

Thursday, April 5, 2012

Huhu... :-(

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 7:39 PM

jam menunjukkan pkul 7.21pm...aku masih di opis...stay back dgn jannah...sambil2 review annual report, sambil2 borak kacau jannah wat thsesis...kami berdua jer kat opis skrg ni...xder sesapa pun...

fiqah plak kne tahan kat wad...xtau la baper lama kne tahan...ingtkan ker juz minor surgery...tp tgk2 mcm major surgery jer...cian kat fiqah, xleh cakap...td aku, jannah dgn didi pi melawat dia...cian sgt...xleh telan air liur, xleh ckp, nk bernafas pun susah...sudahnyer, kitorg cadang balik awal laa sbb nk bg dia rehat...kang klu dok lama2 dlm tu, watkan dia kepingin nak berborak jer...ptg ni mgkin syira dgn azira plak yg pi teman dia...

mlm ni aku stay back kononnyer sbb nak review laa annual report tu...sok ada discussion dgn nisa...kul baper xsure lg...kebetulannyer mlm ni aku ada tuisyen, so...tu yg stayback...jannah plak ada janji tgk wayang dgn kawan master dia...diorg nak tgk citer hunger games...aku nk gak join, tp xsempt kot...aku abis tuisyen lewat...

waaa....miss him so much...sbb skrg dia dah balik tggal kat gombak...mmg la aku tau gombak tu xjauh mana...tp dah xleh jmper ari2 mcm dulu...huuu...sedey....klu x time2 mcm ni sure kuar mkn mlm dgn dia...wawawa....windu....cepatlaa kawen...ari2 leh jumper...hehe...doakan erk...

k laa...nak sambung keje aku..len kali aku update lg....

wassalam...ummuuaahhh....

\(^_^)/



0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise