SaHaBaT MaYa

Wednesday, April 18, 2012

GeNtInG Oh GeNtInG & BuKiT TiNgGi...Part 1

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 1:59 AM
Alhamdulillah...plan yg dirancang berjalan jugak arini dgn jayanya walaupun ujan lebat ditengahari...aku nak sgt2 update blog ni skrg tp mata aku ni dah nantok giler...xperla..aku taip setakat yg mmpu...aku ni pun br jer smpai umah ni dlm kul 1.10am td...xlarat giler ni...sambil2 kakiku diurut u-phoria osim, tangan ligat menaip kisah arini...

17/04/2012
aku, jannah, zarin, ali & shikin bercuti ke Bukit Tinggi & Genting Highlands...ikut perancangan nak bertolak pkul 7.30am dgn mengalas perut roti jer...bila dah smpai petronas tmn melawati sbb amek jannah dgn shikin, sumer pakat2 nk melantak bfast old town...siap mkn nais lemak bagai...haha...klu dan makan tu paham2 ajer la..menyembang xingt dunia...last2 kitorg gerak pkul 9.30am dr old town menuju ke bukit tinggi...klu ikut plan sumer nak pi genting dulu, balik tu br singgah bkit tggi...tp biler aku pkir, kang trun dr genting sumer muka sememeh...mcm tu nk amek gmbr?? mesti xbest kot...so, sbb tu la kitorg pi bkit tggi dulu...


nak msuk bukit tggi kne caj rm12 sorg...bukit tggi tu mmg best la utk bergmbr...nnti aku masukkan gmbr2 yg kitorg amek...kat sana kitorg pi Colmar tropicale dgn Japanese Tea House...tp yg japanese tu mmg xberbaloi sgt la...letih giler kot kne panjat bukit utk ke tempat tu...kat atas tu xder la cantik mne pun...ok laa...

adoii...xlarat la nk smbg lg..nnti aku update laa...see yaa...

wassalam...  

\(^_^)/

1 comments:

Shafiqah said...

Sedih x dpt ikut..:-(..

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise