SaHaBaT MaYa

Monday, March 26, 2012

2007 ~ 2012

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 11:00 PM


wow...it's been 5 years i've wrote in this blog...even there's only 32 followers...haha...xperlaa....aku tulis utk kepuasan aku sendiri...sjer suka...konon2 nyer diari online ler...hehe...td belek2 blog...ni laa post pertama aku utk blog ni...


first posting


hehe...lawak plak biler baca yg dulu2 punyer...dr student smpai dh keje skrg ni...baguih jugak ader blog ni kan?? leh ingt balik kenangan dulu...kadang2 aku baca blik posting aku yg dulu2...hehe...lawak tul laa...


skrg ni kat SP, nak settlekan sign S&P dengan lawyer..baru smpai SP dr KL pg td pkul 4.30am...nsib bek aku terjaga, bukak mata jer bas tu btul2 dh smpai SP...klu aku xterjaga...silap2 dah terlepas ke mana laa aku ni erk?? huhu...ntah2 ALOR SETAR...huuu....mati aku...


esok dh balik KL...amek bas kul 3ptg...pas mama dialysis laar...cian kat mama...serabut dia dok umah ni..harap2 urusan pembelian umah tu xder masalah...xsbr nak masuk umah baru...


esok paper ACC116, to all my students, jawab lek lok tau..walaupun sy di SP, sy tetap doakan korg...best of luck...xmo gopoh2 tau...tekan calculator lek lok...jgn wat kesalahan yg NONSENSE!!!




adoii...nantoknyer...baru kul baper jer ni...huaaarrrggghh....hurm....aku nak tgk Seniman Bujang Lapok ni...xpenah bosan kot...tp dah nantok...xper2...tgk jer smpai tertido...


oyasumi nasai minna!!!


sayang korang \(^_^)/


wassalam...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise