SaHaBaT MaYa

Tuesday, February 12, 2013

Running Man!!!

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 10:30 AM
Assalamualaiikum...

Wah...saper yg knal dgn watak2 kartun kat atas tu???hehe...ni rancangan fav aku..Running Man...satu variety show..Korea...best giler...skrg ni dah sampai episod 132...tp yg ep 132 aku tak download lagi..klu nak tgk citer ni...better start dr episode 1...tgk ikut turutan...baru best...sbb setiap episode ada kesinambungan antara satu sama lain...

Aku habiskan cuti MC 3 bulan mengadap citer ni laa..hehe...

Ok...klu ader yg teringin nk try menonton citer ni...leh download kat link bawah ni...


Kena daftar dulu sebelum download...tapi dont wory..free jer...rancangan ni menarik sgt...xtau laa...klu korang xsuke...bukan aku leh cakap apa pun..yg pasti mmg aku suka...adik aku Laa dgn No pun suka gak...

Banyak lagi Korea keluarkan variety show...tp aku tak ikut la plak yg lain2...hehe...

Bila tgk rancangan ni, rasa nak sangat2 pegi Korea...mcm cousin aku...Cda...dia dah smpai Korea..jeles2...hehe...ramai gak kengkawan aku yg dah smpai Korea...bila laa time aku ni...Incik Moncet dah janji akan bawak jugak aku pi Korea satu hari nanti...insyaallah...

oklah...wassalam...

\(^_^)/

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise