SaHaBaT MaYa

Thursday, June 9, 2011

HuRmMmm....TaK LaRaT...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 2:05 PM
assalamualaiikum sumer....adoi...xlaratnyer..huhu...dah bis klas utk arini...ptg ni leh relax sket..satgi baru nk study MAF320 laa...erm...aku wat mase ni xsempat la nak update Part 2...xsmpat la sbb dah stat klas...lgpun aku tgh dokcari gmbr2 time dip dulu..nk letak dalam blog ni....

dah pkul 2 ptg...xgi solat lg aku ni...hhu...jap2...nak tulis sket jer lg ni...sem ni aku ajar 4 kod..MAF 220, MAF 320, ACC116 dgn FAR 100...student2 aku sem ni setakat ni mcm ok jer laa...

sok dah ari jumaat...jap jer mase berlalu..kan2???

ok lah...nak taip lg...tp xlarat sbb xbaper sihat...rase sakit tekak, mual & selsema...almaklumlah, smlm makan rambutan 1kg dlm 1 jam...aku sorg2 plak tu...huhu...beli kat pasar mlm taman samudera...hmmm.....mkn rambutan mcm xingt dunia...hoho....

nnti2 aku update lg...wassalam...

ummuuaahhhh!!!!

1 comments:

Unknown on June 9, 2011 at 2:32 PM said...

wah makan rambutan..lame x mkn..huhu

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise