SaHaBaT MaYa

Monday, June 20, 2011

KiSaH MiStErI 1

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 4:39 PM
hurmmm......maleh aku nak smbung psl kenangan aku time dip tu...tggu ader mase laa erk bru aku continue Part 2...skrg ni tgh mood nak tulis citer misteri lak...hehe...

citer ni aku dpt dr student aku...kitorg borak2 mase 1st class...almaklumlah....1st class baru..mane nk stat blaja lg..kan??? manual pun xdpt lg...

citer 1st yg aku nk citer ni psl misteri lagu Alda...Menanti Kekasih...xtau laa korg penah dgr ke tak...sjer nk kongsi dgn korg...korg leh search lagu tu dlm youtube...sure ade...taip jer "Menanti Kekasih Alda"...yg ader dgn lirik pun ader gak...ni aku letak skali lirik utk korg baca...alda ni penyanyi indon...dia famous dgn lagu "Aku Tak Biasa"...

malam sunyi ku sendiri
duduk sepi diatas pohon
kubiarkan rambutku terurai

tanpa kaki kelawar,anjing dan bulan purnama
menanti kekasih ku yg belum mati
kapan mati kekasihku
ku menanti kau disini
ayuh mati bunuh diri
biar kita jumpa lagi
seperti dulu

hahahahhahahahaha(3x)

mana mungkin ku kembali
hidup lagi seperti dulu
kecuali engkau mati
mohon mengerti

kapan mati kekasihku
ku menanti kau disini
ayuh mati bunuh diri biar kita
jumpa lagi seperti dulu

aku xtau laa citer ni betul ker x...aku aku try cari citer dr internet..selepas 3 hari lagu ni dirakamkan...polis jmper mayat Alda mati dalam sebuah hotel...xpasti sama ada mati bunuh diri or dibunuh...yg pasti mati sebab overdose....tapi, pas forensik cek mayat dia...didapati dia dah mati 7 hari....so...saper yg gi rekod lagu tu??? hurm...lgu tu plak...tetiba jer dah siap rekod...pengurus pun xtau mana dtg...so...apa pendapat korg???

but i have my own opinion..hehe...

see yaa....wassalam...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise