SaHaBaT MaYa

Wednesday, June 15, 2011

Gegaran 5.5 skala richter kat Sumatera semalam...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 9:28 AM
wah2....tibe2 plak aku nak report tentang gegaran gempa bumi kat sumatera smlm...huhu...bukan apa...for the 1st time of my life...aku pun rase gak gegaran tu smlm...sjer laa nak kongsi pengalaman dgn korg sumer...

smlm aku smpai opis awal gak laa...kul 8 tu dah mmg ader kat opis...smpai jer mcm bese laa...aku bukak laa FB b4 nak masuk klas kul 8.30am...erm...dlm kul 8.10am...tiber2 aku nmpak meja aku bergoyang2...(mcm ada skru longggar then ader org goyang2kan meja aku)...pastu plak tibe2 rase badan pun same bergoyang2...trus pening lalat seketika...trus aku teringat pengalaman org yg slalu direport dlm berita bila ada gegaran berlaku...dlm tghari smlm aku dgr berita psl ada gempa bumi kat sumatera...so, mmg betul laa apa yg aku rase smlm...

k laa....mintak diri dulu....

nnti aku nak update kat korg pasal citer misteri yg aku dpt dr student aku...huhu...

wassalam.....

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise