SaHaBaT MaYa

Wednesday, June 22, 2011

PaLiNg BeSt HaRi RaBu.... :-)

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 4:55 PM
rabu kembali lagi....suke..suke..suke...hehe....almaklumlah...ari rabu aku ader klas 1 jek...stat kul 1.30pm...mmg heaven laa....pagi tadi bfast roti canai dgn bakal tunang aku...tambah2 hepi aku... :-)

arini 1 ari ngadap laptop jek...ada azira dtg tanya costing pagi td...ptg td klas DBS 2C...ajar chapter material utk LIFO & WAM....so dah bg 5 PYQ kat diorg...huhu...cian diorg...but i have too...klu suh study sendiri...alamat tak study laa diorg...so, kena get ready utk kuiz plak laa....erm....

mlm ni nak wat aper erk??? ingt nak ajak si dia gi tgk wayang citer Pirate of Carribean 3D punyer...tp, dia tak reply2 lagi msg aku....so, xtau lg jd ker x....klu x pun...mlm ni kitorg juz pi pasar mlm rabu mcm biasa laa....windu nak minum ice blended mocha chocolate!!!! yummy...my fav tu....

wah...jam dah menunjukkan pkul 5 ptg...lg setengah jam jer lagi nak balik...yahooooooo!!!!! sok dah kamis...lusa dah jumaat...then cuti hujung minggu....suke..suke..suke...

tak sabar nak tunggu cuti mid sem...nak balik kedah....waaaa!!!! windu giler kat bunda!!!!

aritu aku pi kursus TOT utk KI...kiranya briefing psl KI laa....ader satu sesi tu kena tulis surat wasiat....sedey giler kot....aku menangis jer sepanjang tulis surat wasiat utk mak aku...huhu...surat wasiat aku tu mmg sedih laa...tp jannah cakp surat wasiat aku cute sbb ader selit lawak2....hehe...aku mmg cute + lawak... :-)

k la....setakat ni dulu laa....nnti aku update kisah misteri 2 plak erk????

wassalam...

luv u all \(^_^)/

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise