SaHaBaT MaYa

Tuesday, April 5, 2011

ISO 9001:2008

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 10:17 AM

International Organization of Standardization....waaa....skrg kat IPB sumer lecturer kalut semcm...termasuklah aku...dalam usaha utk mendapatkan sijil ISO...mcm2 yg kitorg kena prepare...giles laa...kena hafal misi...visi...falsafah..motto....hehe...mmg laa sumer menda tu sepatutnyer aku kena amek tau...tp...hehe...phm2 jer laa...xsempat lor....dah tu...nak kena make sure file pengajaran up to date...hehe....tapi aku sumer settle...cumer xhafal jek....

smpai kul 4.30 ptg smlm aku mmg cuak laa...dok dlm klas pun rase mcm diam tak diam jek...takut tibe2 org ISO muncul depan pintu klas aku...huhu...tp alhamdulillah...aku xkena panggil pun...fail pun xkena amek...(alaa....nak amek fail..amek jer laa....up to date okies????hehe...) konon jek...

ptg smlm dlm kul 5.30ptg, Zarin announce....kitorg dapat ISO...yeah!!!!!! alhamdulillah....moga2 ISO ni bakal menaikkan goodwill IPB...kan????

wassalam...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise