SaHaBaT MaYa

Wednesday, November 13, 2013

~ Trip 3 Siblings ~ Busan-Jeju-Seoul

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 1:32 PM
Assalamualaiikum...

Wah...for the first time...aku kuarkan jugak posting tentang our trip yg akan start dari 05 dec 2013 hingga 12 dec 2013...insyaalllah...semoga semua berjalan lancar...pergi dan balik...amin...

klu ikut perkiraan...lagi 21 hari jer...wah...sooooo excited...

trip ni kitorg namakan trip 3 siblings...Laa la yg bg nama tu...hehe...aku, laa dgn fail jer yg akan pergi trip ni....tiketnya sorg rm800++ pergi balik...tiket tu jd mahal sbb termasuk makan & insurans...huuu....dah beli baru tau...takde insurans pun xpe...klu tak, konfem murah lagi tiket tu....

sumer plan sendiri...xder guna ejen tourism lgsg...info sumer dari blog2...thanks all bloggers yg dok update psl korang punyer travel ke korea...jasa korang amat aku hargai...

okla....pape pun aku xdapat nak story lagi kat cni...tggu dah balik dr sana baru aku update lagi ek....

wassalam...

saranghae!!! 
\(^_^)/

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise