SaHaBaT MaYa

Wednesday, November 27, 2013

Blog Review By Zayani Zulkiffli

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 1:17 AM

Salam ukhwah semua...


Malam-malam buta ni...tengah dok sakan siapkan assignment corporate governance, terjumpa plak dgn satu segmen ni...macam menarik jer nak join...hehe...sooo....tanpa segan silu...aku pun men'join'kan diri aku dengan meninggalkan sebentar assignment aku tu...hehe...

So, nak join segmen ni xde la payah mana pun...hang CLICK jer banner kat atas tu...okies??? then nanti ikut la syarat-syarat yang tertera kat blog tu....

Ok...sekarang nak komen sket tentang blog Zayani ni...hehe...wah...1st bukak blog tu trus jatuh cinta dengan background yang colorful tu...well...my fav lorr....suke2....hehe....then, simple jer blog tu...tak serabut & tersusun gitewww....penah gak aku bukak blog bloggers lain...some of them a bit serabut...(ceh....blog sendiri pun serabut gak sebenornyer...paku dulang paku serpih plak aku ni...)

k la...tak leh tulis panjang2..kang makin merapu...bek aku siapkan assignment yang tertangguh seketika tadi tu..hehe...

wassalam....

2 comments:

Zayani Zulkiffli on November 27, 2013 at 1:28 AM said...

Thank you sebab sudi join ^____^

✿HusnaZool✿ on December 1, 2013 at 4:42 PM said...

Singgah dari segmen yang sama... dah follow blog comel ni... jemput singgah ke teratak Husna ^_^

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise