SaHaBaT MaYa

Sunday, March 4, 2012

RuMaH BaRu...Insyaallah... :-)

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 1:21 AM
pagi td baru jer smpai SP dr KL...nsib bek la aku terjaga mse driver jerit "sungai petani"..haha...klu x...mesti aku dah terlajak smpai alor setar...tido lena betul aku dlm bas..almaklumlah, sebelum nek bas aku makan ubat selsema dgn ubat batuk...tu yg naek jer bas terus aku diulit mimpi...wifi yg disediakan pun aku xsempat nak gune...(kot2 la nak update fb aku..hehe...)


smpai jer sp aku sambung tido pas abis belek2 ipad shikin...shikin bg pinjam 4 hari..thanks shikin...nntilah aku nak kumpul duit nk bli gak ipad tu...hurm..pagi tu mama kejut suh siap2 nak pi sign S&P dgn developer...Ya Allah..moga dipermudahkan urusan pembelian umah ni...sebab aku rase umah baru ni akan menggembirakan mama....umah baru tu kat Nilam Sari...dalam SP gak..berdekatan dgn Giant SP..




nilah pintu masuknyer...harga umah tu RM311,000 fuyyooo...mahal kot...alhamdulillah lulus loan dgn Maybank...sebelum tu aku apply loan dgn Bank Muamalat...'ghenyah' bukan men aaiihh...last2 kena reject...pas kena reject aku mcm dah redha klu xdpt nak beli umah tu...pastu try lg skali..apply loan Maybank..dlm seminggu jer dah lulus loan tu...alhamdulillah...isnin ni nak pi maybank sign agreement..wah..aku balik SP kali ni keje sign agreement jer...haha...




insyaallah klu xder aral melintang..dlm bulan 7 baru dpt dok umah ni...dapat la nak beraya umah baru tahun ni...insyaallah gak..kenduri kawen aku pun wat kat umah ni gak..hehe...(gatai nak menikah nahh?? haha...)




umah baru aku no 91..hehe...nntilah bila dah dapat kunci, baru aku update lg tentang rumah baru aku...doakan semoga pembelian umah berjalan dgn lancar erk...


sayang korang sumer...


wassalam...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise