SaHaBaT MaYa

Wednesday, January 25, 2012

Arini Genap 2 tahun...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 10:19 PM


Alhamdulillah...arini genap 2 tahun dah aku menjalankan tanggungjawabku sebagai seorang pensyarah kat IPB ni...tak sangka kan???jap jer mase berlalu...susah senang aku gagahi jua...segala gosip liar...umpatan org...aku harungi dgn hati yang terpaksa ditabahkan...huhu...thanks for all frens yg slalu berada bersama2ku, jannah, fiqah, didi, shikin, azira (walaupun dah berenti IPB sbb dpt TPM), zarin dan syira...thanks for everythings....time kasih jugak utk ehem2 yg sentiasa juga berada di sisi bila aku slalu ada masalah dgn student2 takpun dgn lecturer2 'otai' kat IPB tu....aku sedar sapa diri ini..hanyalah seorg insan yang sebatang kara hidup di perantauan meninggalkan keluarga tercinta nun jauh di utara....(ceeewahhh....bersastera plak aku mlm2 ni)


aku harap sgt life aku mulai esok akan semakin baik dan terus baik...amin...semoga usahaku memberi ilmu kepada anak bangsa mendapat keredhaan-Mu Ya Allah...amin...


k la...nak mintak diri..malam ni nantok sgt...akan ku update lg wpun ku tahu hanya ada 30 org follower ku...hehe...thanks all for reading...


wassalam...ummuuahh...


\(^_^)/

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise