SaHaBaT MaYa

Saturday, January 21, 2012

PiZap Oh PiZap...!!! Suke2!!!

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 4:55 PM
baru beberapa hari knal dgn pizap ni...ada kawan gne kat FB...Sgt suka pizap ni...fun photo editor...rase mcm sumer gmbr aku nak 'pizap'kan dia...hehe...ni antara gmbr2 yg aku dah 'pizap'kan...
ni yang latest aku wat..baru jer tadi create...


ni ler family aku...


ni yg 'cut out' punyer..letih giler kot...

Gmbr aku dgn bakal suami aku pun ada gak aku wat...tp xmo laa letak dalam ni..hehe....kang klu xjadi wat malu jer...insyaallah klu kitorg dah kawen nnti, aku letak erk?? mesti ada yg tertanya2...saper la org yg xbaper bertuah tu kan???hehe...nnti laa...bila dah siap kad kawen kitorg, baru aku announce...korg sumer pun doa2 kan laa erk???

k la...mesti korg pun nak tau gak pizap ni amende..kan?? ni website dia...korg pun leh try gak..HAVE FUN!!!


ok laa....dah masuk asar ni...gi solat dulu erk..

wassalam...sayang korg sumer...!!!

\(^_^)/

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise