SaHaBaT MaYa

Saturday, December 31, 2011

Ya Habibi...Ya Maulana...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 12:59 AM
ya habibi! ya maulana!...hee....comel xgmbr kucing ni???cute kan???


posting kali ni xder kene mengena pun dgn gmbr di atas apatah lagi dgn tajuk di atas...tajuk tu sekadar nak disuaikan dgn gmbr ni jer...hee....


ni mungkin posting terakhir utk tahun 2011...lusa kita dah melangkah ke tahun 2012...byk ramalan yg mengatakan kiamat bakal terjadi pada 2012...pape pun, kita perlulah tingkatkan amal ibadat kita walau biler pun kiamat tu..tul x?? sbb kiamat tu tetap rahsia Allah swt...xder saper pun tau...kita cumer tau ia bakal terjadi pd hari Jumaat....jumaat mane??? wallahuallam...


esok pagi dah balik KL...bas kul 1030 pg..adoii...brg lgsg xkemas apa lg ni...agak2 klu sok kms pas subuh sempat kot erk??? cepat btul abis cuti...xpuas lg nak lepak2 atas katil ni...cuti sakan smpai lgsg xbukak buku...haha....sbb tu laa kne balik gak esok wpun msuk keje ari selasa...sbb nak study laa...(insyaallah...jgn konon jer...)


balik cuti kali ni...ok gak laa...sempat masak beberapa dishes...korg pun boleh tgk kat FB aku...ader aku letak gmbr...antara yg aku sempat masak...sup daging berempah, fettucini goreng, spagetti carbonara, bubur kacang durian..nak masak mi kuah, tp xsempat la plak...huhu....xperla...balik bln 2 ni plak laa...bln dua ni ada cuti awal muharam dgn thaipusam...xslh aku dpt cuti 2 hari...so total 4 hari laa cuti...cumer aku xconfirm whether KL amek xcuti tu...yeee...balik kg lg...


nk citer apa lg erk???haa...td pi klinik, dapat mc...selsema aku ni xhlg2 laa...dkt 3 bln kot aku rse....aku klu kne selsema, mmg susah nak lega...adoii...mcm2 jenis ubat dah telan...baik yg mengantuk ataupun x...sumer xjln...(my moncet bru msg...dia pening kpla...adoii...kita selsema...dia plak pening...sme2 sakit laa plak...sehati sejiwa gitu..hehe...moga2 hubungan kami hingga ke jinjang pelamin...amin...)


k la...aku nak smbg tgk Tentang Dhia kat TONTON jap....pehtu tido laa...ubat dah makan...tggu ngantok trus ttup mata laa...(selsema tp aircond bilik bukak..heee...) sok pagi bru kmas beg, sempatnyer....


luv u all...


wassalam...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise