SaHaBaT MaYa

Wednesday, December 21, 2011

Happy Besday My Moncet!!!

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 2:54 PM
Hehe...tjuk posting kali ni mcm mengada2 sket..kan??hee....comel x???(perasan btul aku ni...)
arini besday bakal suami aku..(insyaallah.....)..semoga moncet panjang umo, murah rezeki & dipanjangkan jodoh kita..amin...aku xtau nak bg hadiah apa...jenuh dah aku pikir...wallet dan penah bg..tali pinggang dah penah bg...even t-shirt pun dah penah bg...nk bg apa lg erk??? hurm...korg ader idea x nk bg apa???


tarikh arini 21/12/2011...baper ari jer lg kita akan melangkah masuk ke tahun 2012...tak sangka btul....cepat btul masa berlalu...uik..(ring a bell!!!) aku rse mcm byk jer posting aku tlis ayat ni..(cepat betul mase berlalu)...tp mmg cepat pun....tak sngka...dah nak masuk 2 tahun aku keje as a lecturer kat IPB ni...susah senang..payah getir amat kurasai...apa2 pun..alhamdulillah...aku ada kawan2 yg sentiasa bersamaku dlm susah senang menghadapi umpatan org tertentu...thanks jannah, fiqah, zarin, shikin, didi, azira...sayang sgt kat korg...and of coz...my moncet yg selalu terpaksa tadah telinga dengar aku ngadu pasal mslh yg aku hadapi time keje ni...


hurm...thn depan apa azam aku erk??? haa...azam utama aku nak kawen laa..(hehe...gatai noh??) alaa....umo aku mmg dah ptut kawen kot..so xsalah kan klu azam aku utk thn depan nak kawen?? lagi satu azam aku, nak kurgkan complain student tentang aku...kengkadang tu aku ada dgr2 cerita psl student ckp aku garang laa...aku ajar xpaham laa...aku apa2 lg laa...hurm...so for next year...aku akan stat ajar dgn efisyen dan berdedikasi...okies???


erm...apa lg erm azam thn dpn...?? haa...azam thn depan nak bli umah baru utk mama dan adik2...insyaallah klu dimurahkan rezeki...


k laa...ni jer azam aku wat mase ni...ada lg 10 hari sblum msuk 1 jan 2012...so mgkin akan tmbh lg azam yg lain...hee...


k la...nak siapkan keje key-in mentor mentee ni...see ya...


ummuuaahhh...


wassalam.. \(^_^)/ 



2 comments:

Nomi on December 28, 2011 at 6:46 PM said...

smoga berkekalan miss.....
hehe... sy plak kembali single...
hehehe

eikorina-NaWaL sYaFiQ on December 28, 2011 at 8:20 PM said...

insyaallah..amin...thanks nomi...uik???awk kmbali single??naper ni...ish2...sabar laa erk??im sure ada yg lebih baik sedang menunggu awk.. :-)

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise