SaHaBaT MaYa

Wednesday, October 6, 2010

Updated Info Syawal 2010

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 9:39 AM
Erm....bestnyer tahun ni bila dapat beraya dgn org2 tersayang termasuk 'si dia'...hehe...lg best bila aku pi beraya umah dia hari raya ke-2...dia knalkan aku dgn sumer ahli kuarga dia termasuklah makcik2, pakcik2, atok & nenek...hehe....

then masa hari raya ke-5, laa suh wat longtong sebab nak ajak kengkawan dia seramai 15 org makan...huhu...alang2 jmput kawan laa...aku pun jemput gak laa si dia utk merasa longtong yg aku masak...so, dia datang umah aku dgn maksu & adik2 dia...hehe...hepinyer....

balik KL...byk giler jmputan open house...tak terpergi aku diwatnyer....yg best ader pot luck kat school akaun utk jamuan raya...aku wat longtong..(hehe...tu yg paling senang)...then esok tu ader open house kat umah shikin, mlm tu umah fiqah, esoknyer umah azira plak...then next day jamuan raya kat IPB....huhu...giles ahhh...makan jek kojonyer....hehe....

apa lg nak citer tentang raya erk??? takder dah kot...yg pasti, aku xbeli baju raya tahun ni...huhu...

k la...mintak diri...

wassalam...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise