SaHaBaT MaYa

Saturday, October 23, 2010

In A ReLaTiOnShIp Or SiNgLE???

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 12:26 AM
Asslamualaiikum...aku kat sp ni...baru smpai smlm ptg...ptg td pi majlis akad nikah kezen aku yg sama umo & sama besday date dgn aku...najwa...congrats wei...dah jd isteri org ampe skrg ni..kan???

and me??? erm...couple ker??? single ker??? ntah laa....xtau nk ckp mcmana...kdg2 aku rasa nak hidup jauh dr sumer org...xder laa sakit hati...kenapa aku mengenali dia??? kenapa dia muncul dlm hidupku??? stiap kali bukak FB dia...msti aku kecik hati sendirian...mgkin aku ni tak sesuai dgn sesapa pun kot...maybe I should live alone....without love...without nobody beside me...

kenapa aku yg perlu menyayangi dia..bukan dia yg menyayangi aku??? bodohkah aku???

I'm nobody to anybody....aku ada...or xder..sama saje...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise