SaHaBaT MaYa

Friday, October 22, 2010

2 WeEkS WiThOuT My SaTrIa....waaa.....

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 1:04 AM
dah 2 mggu aku xder kete...susah bebenor biler nk bgerak gi memane...tpaksa mntak tlg kengkwn...azira dgn zarin laa yg jd mangsa...maaf erk korang...

kete aku skrg ni ader kat bengkel...nak baiki bumper dpn...almaklumlaa...bumper dpn pecah sket sbb aritu aku ni gatai gi langgar blkg bumper Toyota Altis...tak pasal2 kena saman...huhu...tak sdr laa...bukn sengaja pun...tgh jammed time tu...dok ikut elok jer blkg kete tu...tetiber tercium plak bumper kete dpn aku tu...huhu...

mslh aku skrg ni, kete tu rupanya thn lepas aku gi byr under insured...so kena byr 50:50...xtau laa baper bengkel tu nak caj aku...plg kurg RM200 melayang ler jwbnyer....

susah laa bila xder kete...aku tpaksa tumpang tido umah fiqah...spya senang nak gerak sme gi keje...nk tmpg tido umah jannah xleh sbb housemate dia ckp, sora ku mcm soprano...huhu...

time aku tulis blog ni, aku kat umah aku SP....esok majlis akad nikah kezen aku, najwa...waa....dah jadi isteri org dia tu...aku ni bila laa plak erk??? ntah ader peluang or ke takde....ntahlaa..wallahuallam...

k laa...mata dah ngantuk ni..nnti aku tulis lagi...

wassalam...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise