SaHaBaT MaYa

Friday, September 10, 2010

RaYa AiDiL FiTrI KeMbALi LaGi...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 3:06 AM
alhamdulillah...bertemu lagi dgn raya kali ini..2010...

ada 2,3 perkara yg aku bersyukur sgt arini...jam skrg menunjukkan pkul 3.07 pagi...lbih kurg lg 5 jam lebih utk aku menunaikan sunat aidil fitri...harapkan xder aral melintang laar....erm...naper erk aku tak tido lg?? sbnrnyer aku baru jek bis masak kuah utk "Mi Kuah"...nyum2, raya pertama makan mi kuah...alhamdulillah...siap pun kuahnyer...

umah aku skrg ni wireless merata2...almaklumlah, laa praktikal kat TM, so dia suggestkan kitorg pkai wireless modem laar...yg 4mphs punyer..laju giler...mmg best laa...so apa lg...on9 sokmo laa...alhamdulillah...

esok nk raya, arini baru balik??? haha....aku naik airasia...lega...cepat bebenor...xperlu tempuh jammed pun...smpai umah pun xletih...siap leh stay up utk masak lagi..alhamdulillah...

aritu aku pi format laptop...pehtu, dpt kat aku balik laptop tu snyp sunyi...xkuar sound lgsung...huhu...aku tanya org yg format, dia kata mungkin ader wayer rosak kot...ish2...xkan kot..b4 antar elok jek sora kuar...bila dpt kat aku balik dah hlg sora...huhu...aku apa lg...try cari sendiri penyelesaiannyer laar drpada aku pi antor kedai...aku dok agak mslh driver jek...tp org tu kata driver sumer dah ok...aku search dlm internet...alhamdulillah...dah ok pun...ni dok dgr lagu Dendang Perantau smbil2 menaip laa...alhamdulillah...lega...slmt duit nk beli speaker...

lagi satu..alhamdulillah..thn ni beraya bersama org2 tersayang termasuk si dia...wpun bukanlah si dia tu ader kat sblah aku...tp yg pasti si dia berada di Kedah skrg ni...xdpt jumper pun, asalkn 1 negeri, aku dah berasa dia ader di sisi & dkt dgn aku..hehe....

oklah..byk plak aku tulis ni...apa2 pun, syukur alhamdulillah Ya Allah utk semuanya....

mintak diri dulu...

oyasumi nasai....

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise