SaHaBaT MaYa

Thursday, November 12, 2009

So ExCiTeD BuT YeT A BiT WoRrIeD...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 12:31 PM
erm...tak sabar nak pi tganu esok...dah lama tak nek bas..hehe...hrp2 bnjir & reda...moga2 selamat tiba di terengganu lusa...smpai sana nnti mungkin dlm pkul 6..nnti kak koja mai amik...so tido umah tokwan 1 ari..pastu sbtu pagi hari pendaftaran kursus tu...xtau lg nak pi dgn apa..mgkin teksi kot...

aku ni excited giler nk pi kursus tu...(ceh!! barang2 pun xkemas lg..) hehe...excited tu excited laa...but at the same time...worried laa jugak...ye laa...1 bln tu...apa laa yg kena wat kat sana tu erk?? dah ala2 PLKN laa plak...(aku xkena pun PLKN..) erm...tmbah2 plak bila mak ngah citer sumthin'2 ttg tmpat tu...ooo...a bit creepy...

mak ngah cakap kat tmpat tu ada kisahnyer..mak ngah penah pi kursus kat tmpat tu gak...dia cakap...'benda' tu suka ubah tmpat org...huish!! ni yg seram meram ni...aku ni dah laa penakut..kalau pi toilet aku mesti nak kena ada org teman...harap2 dapat rummate yg tak kisah klu aku kejut ajak teman pi toilet..hehe...kalau laa emy ader, kan best..tapi nk wat mcmana...bos dia sayangkan dia..bos dia tak bagi amik cuti 1 bln even tanpa gaji...huhu...

so...suasana kat sana xtau laa lagi mcmana...ntah2 1 bln aku tak jumpa internet...huhu...mati laa aku tanpa internet...abis laa cafe world aku dgn restaurant city...farmville xpe..aku jarang tnam pokok..hehe...k laa...mintak diri...soakan yg terbaik utk aku...

wassalam...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise