SaHaBaT MaYa

Monday, November 15, 2010

WhY He DoEsN't LoVe Me LiKe I Do???

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 9:09 AM
hmmm....tajuk bukan men gempaq lg..hehe...arini last day aku kat opis..sok stat cuti...smpai mnggu depan...nak balik umah...nak sgt balik umah...bior laa jauh dr sumer org...tu yg terbaik kot...aku ni slalu nyusahkan org...slalu wat org sakit hati....slalu wat org bengang...aku ni tak reti jage perasaan org len kot....byknyer kelemahan aku....tak tau mcmana nak perbaiki diri ini...

kdg2 aku slalu pikir...naper la dia tak sayang aku mcmana aku sayang dia??? saper laa aku pada dia sbnrnya erk??? adakah sekadar utk dia isikan masa lapang??? sedeynyer....huhu...

mungkin betul apa yg aku pikir slama ni...aku ni tak sesuai utk sesaper pun kot...xper laa....but...i love him so much...huhu...

Ya Allah..permudahkanlah urusanku...permudahkanlah jodohku dengan dia...amin...

1 comments:

mimi jazman on November 15, 2010 at 5:36 PM said...

janganlah rasa macam tu.. orang sayang kita lah.. kita ja yang kadang-kadang terlalu negatif.. so..may ALLAH gives you strength..

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise