SaHaBaT MaYa

Wednesday, November 17, 2010

SeLaMaT HaRi RaYa AiDiL AdHa and...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 8:08 AM
Selamat hari raya aidil adha buat semua pembaca blog aku ni (ops...ader ker yg dok baca?? hehe...) terutama sekali buat abah, mama, 'mak', 'abah', adik2 dan dia...Mohon maaf utk segala2nya...

Pejam celik, pejam celik dah smpai ker hari raya aji pun...rasa mcm baru smlm jek aku posting utk raya aidil fitri...huhu...cepatnyer masa berlalu...raya aji tahun ni dia tak balik kedah...dlm 28hb baru dia balik sini..sebab sepupu dia kawen...mak jemput datang gak kenduri tu..tapi xleh laa mak sbb nawal dah balik KL time tu..huhu..maaf...insyaallah nnti nawal kirimkan hadiah kawen utk sepupu tu erk mak sayang???

kat umah sumer ader, mama, abah, fail, no dan laa...abah balik dari hari jumaat lepas lagi...yg len2 mmg dah ader kat cni pun...pagi ni diorg solat raya kat cni dulu...satgi baru gerak balik BM jap...aku??? ops....ABC laa...(Allah Bagi Cuti)...tak dapat laa nak wat solat aidil adha...xper2...yg penting niat tu dah ader...

Dulu aku tulis blog ni just for suka2...xder pun sesaper yg sudi nak bace...tp skrg yg aku dapat tau...student2 dok korek citer aku dari blog aku sendiri...hurm..apasal erk yg nak amik tau sgt??? aku ni xder laa glamour sgt pun...nothings special about me...klu korek yg kebaikan tu xper laa...dia dok korek then create plak new story bout me...apahal ntah??? jgn lah dok wat telahan sendiri...yg penting korg tumpukan perhatian kepada pelajaran tu...huh...

tapi pape pun...aku tetap sentiasa doakan student2 aku sukses dlm diploma ni...xnak ader yg sangkut2 tau!!! bior grad pada tarikh yg telah ditetapkan...nnti korg nak tempuhi alam degree plak...lg susah...klu tak caya...baca laa posting2 aku time aku degree...okies??

k laa...tak larat nak taip dah...awat ntah tepon dia tak angkat?? ops!! dia pi solat raya kot...hehe...sowi...

2 comments:

Mimi Jazman on November 18, 2010 at 10:10 AM said...

hehehe.. salam mlmh.. ni ana.. mimi farah.. mlmh egt lagi x?? ana baca blog ni sbb kita kenal antara satu sama lain.. xde nak create2 new story.. apa yang dah dibaca will stay as alpahabets only.. no words come out.. so.. now worry mlmh!! ana x cite kat orang pun.. hehehe.. selamat hari raya aidiladha mlmh!!!

eikorina-NaWaL sYaFiQ on November 18, 2010 at 6:31 PM said...

of coz ingt lagi...time kasih laa sbb sudi gak bace...sy tak maksudkan kamu pun...ader laa bebudak len...erm..PMR mcmana??? leh wat x??? dh tau result bitau sy erk...

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise