SaHaBaT MaYa

Tuesday, December 9, 2008

DaH StAt PrAkTiKaL...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 8:01 AM
huhu...erm...nampaknyer dah lama xder org jenguk2 blog aku ni...xper laa...aku bukan org penting pun mcm saiful-anwar ker...raja petra ker...tun dr mahathir ker...diorg2 tu, org sumer nak tau perkembangan diorg...perkembangan aku..huhu...xder yg berminat nak amik tau pun...kih kih...

erm...la ni aku dah stat praktikum...aku stat dari 1hb dis aritu...org len majoriti stat 15hb..huhu...time keje truk giler...8-6ptg...seminggu 1 ari jek cuti...rehat 1-2ptg...erm...ni tgh cuti raya haji...pasni tak ader cuti dah sampai laa 25hb....cuti kitorg dia freeze sumer sbb nak kena siapkan projek...elaun xder...huhu...

tapi kawan2 sumer ok...kiranya boleh masuk laa sumer...maklumlaa..sumer pompuan...nak wat keje pun senang...

okla..aku nak kena siapkan part galeri ni...punyer laa susah...huhu...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise