SaHaBaT MaYa

Monday, April 21, 2008

Haranobu Arishima

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 1:09 PM
erm...skrg ni aku dkt umah...balik jap 2 hari sbb nak antor brg...nanti abis final nak amik brg laa lagi...so takut tak muat lak kete aku...huh...dah pkir pasal abis final?? final aku pun tak stat lagi...hik hik..paper aku stat 26 smpai la 12hb...ingt dlm 15 tu nak balik tganu, nek bas...tak tau lagi jd ke tak...

alhamdulillah, arini aku dah settlekan sumer kerja2 aku...lega laa skit...slagi sumer tu tak settle, aku nak study Audit IS pun xleh..huhu...(ader je alasan...)

ari khamis lepas aku kena submit KP, alhadulillah, siap akhirnya...balance mmg laa balance, tp untung tu makin kurang lak...tapi xper, yg penting balance...pas exam KP, en zamil interview setiap kump...turn aku yg 3rd last dari 20 grup kot...hehe...masa tu, ader 2 grup member aku kena marah...lor...saper suh diorg tak tolong aku wat financial statement?? takkan sumer aku nak kena bgtau kot...lagi2,3 ari nak kena submit KP, paham2 laa...amik laa tau jugak...aku dgn yati tak tido 1 mlm siapkan cash flow, profit & loss dgn balance sheet...yg si budak baik lak edit2 sumer skali...1 mlm tak tido dok ngadap laptop...diorg?? sdp jek berdengkur...kurrrr....

then , arini plak due date antor SAD...seb bek aku buat dgn siska...kitorg wat jer lar setakat yg mampu...tak tau laa btul or tak...

pastu pi antor sumer assignment TITAS kat ustazah afifah...fuh...lega sumer settle...

ok...ni baru nak masuk citer sebenor nyer...korg tgk tajuk pun dah leh tau pasal apa..kan??? camni...tadi pas settle sumer, aku pi laa ke kolej HARANOBU ARISHIMA...sapa dia?? haha...cari laa sendiri...pd yg dah tau, diam2 jek, ok??? aku pi byr duit t-shirt kat dia...erm...windu nyer tgk muka dia...hehe...encem sgt...Ya ALLAH, mcmana laa aku nak lupakan dia..kan?? stiap kali aku nak lupakan dia, dia akan muncul dpn aku...seolah2 dia mcm xnak bg aku lupakan dia jek...lama gak laa kitorg bercakap...hehe...xper laa...biarkan aku terus menyukai dia sampai ke abis sem 7...nak wat mcmana...jodoh aku dgn dia hanya di dalam mimpi...

"Ya ALLAH, jika HARANOBU ARISHIMA adalah jodohku, permudahkanlah jalan jodoh antara kami berdua,berikanlah kami berdua kebahagiaan yg di redhai di dunia & di akhirat... jika dia bukan jodohku, jauhkanlah dia dari diri ku, dari fikiranku, dan Kau luputkanlah dia dari ingatanku...redhakanlah hatiku yg lemah ini..." AMIN...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise