SaHaBaT MaYa

Thursday, November 1, 2007

1 nov 2007

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 12:08 PM
sebenarnya aku xtau nak letak tajuk apa...memandangkan arini 1hb, letak date je laa..kan senang...erm...arini aku study kat library, baru dok satu jam, dah terbayang² pc..hehe...aku ni bukan boleh, kaki pc btul laa..ader je yg nak aku wat dgn blog ni...aku dah add shoutbox...rerajin laa shout ek???

apa lagi nak citer ek...erm...semalam aku sedih sgt..ish..sedih ker??? ntah laa...aku pun tak tau dgn perasaan ni...sukar utk dimengertikan..cheewahh!!! xper laa...pasal apa aku sedih, bior laa aku simpan sendiri...klu org yg wat aku sedih tu baca blog aku ni, dia paham laa kot...ntah ker dia pun xtau aku sedih sbb dia..hehe...

apa lagi nak citer ek??? aku punyer final stat 6 nov...subjek ekonomi gunaan..waa...xsuka nyer...aku xbape suka bab keluk² ni...lemah btul aku pasal ekonomi ni...

k laa..mintak diri...len kali kan aku coretkan lagi...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise