SaHaBaT MaYa

Wednesday, October 31, 2007

erm...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 12:18 PM
aritu kawan aku bagi pinjam majalah ANIS bulan oktober&nov 2007 punyer. topik menarik btul. paling best pasal keikhlasan cinta Siti Khadijah kpd Rasulullah s.a.w. waa....bukan senang nak dapat perempuan mcm siti khadijah tu...mmg laa susah nak jd mcm dia, tapi dpt jd skit² mcm dia pun dah kira ok apa..kan?? hehe...

" mencari Khadijah sesukar bertemu Muhammad di akhir zaman..."

yang ni aku amik dari ANIS Nov 2007

Inspirasi cinta Khadijah kpd Nabi s.a.w:-
1. khadijah memberi cintanya atas penilaian akhlak
2.cinta khadijah bertunjangkan iman
3.cintanya tanpa syarat
4.cinta yang disertai rasa tanggungjawab
5.cinta khadijah disulami rasa hormat
6.khadijah membuktikan cintanya dengan perngorbanan

erm...alang² ni, aku nak war²kan blog aku yg satu lagi...baru jek build td...utk santapan rohani kita bersama...ok??? yg blog ni utk peribadi aku...

http://eikorina1.blogspot.com

wassalam...

1 comments:

Mardihah on October 31, 2007 at 1:23 PM said...

Salam,

perkembangan baru yer...waaaaa
mari kita link dan linkkan bersama
watcha....tahniah atas pembukaan blog baru ya....

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise