SaHaBaT MaYa

Thursday, November 8, 2007

assalamualaiikum...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 12:04 PM
erm...aritu aku post yg aku sedih..tapi sekarang dh tak sedih dah...hehe...adalah sebabnyer...lagipun yg aku pi sedih aritu sebab salah aku gak...huhu...salah sendiri sibuk nak sedih...

ari selasa lepas aku exam ekogun, giles aaa susah bangat...mati laa aku...berapa punyer banyak keluk laa yg dia suh lukis...last²aku rasa mcm sumer keluk yg aku lukis tu sama jek...hehe...

dah 2 mlm aku berjaya tido sorg²dlm bilik...berkat doa dan nasihat 'dia' kot..hehe....alhamdulillah...tapi, tido aku tak baper lena laa...maklumlaa...asyik² terjaga jek...(memerhati keadaan sekeliling)..hehe...takut gak wei...

wah² aku...aku ni dok relax lagi ek?? siap leh tulis blog gi tue...aku ader 2 paper ni on 14&15 ni...paper tough plak tu...sebeno nyer, aku bukan mai bukak saja internet ni, nak try cari² info dlm internet yg aku cari dlm buku xder...huhu...

apa lagi nak citer ek???

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise