SaHaBaT MaYa

Saturday, December 30, 2017

Cary Mark Dec 2017

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 10:11 PM
Assalamualaiikum semua...

First of all...saya mintak maaf sangat² sebab lambat up...bila dah balik SP ni..asyik terlupa jer...haha...and second of all...hehe....hrp semua berpuas hati dgn carymark masing²...saya dah abis tolong tu...kalau rendah gak tu sbb test aritu la...yek? 

apa² pun...muhasabah diri...pikir balik tujuan korang masuk IPB...ingat balik amanah korang pada ibu bapa dan yg paling penting pada ALLAH swt...ingat...study tu satu ibadah kalau kita buat kerana ALLAH swt...

All out utk final exam ok?? Saya doakan yang terbaik untuk korang sendiri...korang pun doakan saya gak...hehe..saya exam 7 dan 13 Jan 2018. 


Sayang korang semua...

Kalau nak add FB saya...search Nawal Syafiq Jamilah...hehehe....kalau nak follow insta me_eikorina...hehee...(sempat promote tewww)

Wassalam...

\(^_^)/

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise