SaHaBaT MaYa

Saturday, March 7, 2009

KeNaPa MaNUsIa BeRuBaH???

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 8:06 PM
Kenapa manusia berubah??? naper ek??? sumer org berubah...aku pun berubah...kengkawan pun berubah...kan?? klu berubah ke arah yg lebih baik, xper laa...klu jd makin truk??? nauzubillah...

smlm aku dpt satu citer...klu kwn aku xantar email tu, aku pun xtau ttg ni...ader aku dgr citer ttg seorg ahli Saujana ni...korg pun msti dah tau saper org nyer...kan?? sayang 1000 kali sayang...naper erk seseorg boleh berubah jd smpai mcm tu??? klu dia punyer didikan agama kurg, logik laa jugak...tp dia terkenal dgn dakwahnya melalui nasyid....Ya Allah..peliharalah aku, ibu bapaku, keluargaku, kawan2 ku, guru2ku dan semua muslimin dan muslimat di muka bumi ini...janganlah kau jauhkan kami dari rahmat-Mu Ya Allah...kuatkanlah iman kami...berilah kami semua petunjuk dan hidayah-Mu...Semoga hidup kami sentiasa mendapat keredhaan dari-Mu di dunia dan akhirat...Amin...

klu kita rasa kita dah semakin berubah ke arah yg negatif, cepatlah bertaubat sebelum terlmbat...aku menasihati diriku sendiri jugak..aku tau...aku xlayak nak bg nasihat kat org..aku pun bukannya baik sgt...kan?? sumer yg knal aku tau laa perangai aku...hehe...

apa2 pun, aku sentiasa berdoa kepada korg sumer di luar sana yg semakin berubah ke arah negatif tu, agar Allah berikan korg sumer petunjuk dah hidayah....Amin...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise