SaHaBaT MaYa

Sunday, March 1, 2009

DaTiNg...???

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 11:05 PM
Aku baru jek bis tgk rancangan HALAQAH kat tv9 tu...(dekat di hati...) topik mggu menarik sgt...pasal dating...tentang mcmana kita nak jdikan dating kita tu diberkati Allah swt...bukn mcm org2 skrg berdating...dah tak ingt halal haram...tu yg salahnyer...lebih pentingkan keseronokan daripada rahmat Allah swt...

Alhamdulillah...aku bersyukur kpd Allah swt sbb Hanshiro amik keputusan supaya kami tidak berhubung lagi....itu adalah jln terbaik utk kami menjauhkan diri kami dari maksiat hati, mata dan akal..apatah lagi mulut dan telinga...Aku bnr2 berharap agar aku masih ada dlm hatinya...semoga jodoh kami bersama...Insyaallah...sesungguh-Nya Allah menyayangi org2 yg SABAR...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise