SaHaBaT MaYa

Wednesday, August 13, 2008

CoRpORaTe InTeRvIeW 2 + MinGgu Ta'mir Masjid

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 10:57 AM
huhu...arini aku ader CI 2...maleh nak pikir sgt...aku men terjah je laa...xder wat preparation langsung...erm...aku xharap pun nak dapat masuk top 12...kawan aku cakap, yg top 12 tu msuk tv..ala² apprentice...huu...xnak laa..

semlm last day minggu ta'amir masjid...ader konsert firdaus + inteam...best laa...smlm gak ader cabutan bertuah...giles aarrgghh...hadiah sumer yg menarik² pnyer...aku dok aim kat laptop sbb laptop aku rosak...maklum laa..dah umo 5 thn..lebih tua dr kete aku lak tu...tapi nak wat mcmana, takder rezeki...byk lagi laa hadiah len mcm handphone...basikal, printer, hamper, celcom broadband, simpack...huhu...tp aku lngsung xpt...bayangkan laa...ader 5 ribu kupon...aku cuba ader 6 kupon jek...kebarangkalian nak dapat amat laa TIPIS...

smlm dia jd MC...huh...ingt xnak jumper dia dah...tp dah dia dok atas stage...tgk je laa...budak² pompuan sebelah aku dok pakat² amik gmbr dia jek...waaa...ramainyer peminat dia...xper laa..aku kena redha..sapa laa aku ni...lagipun dia kan dah berpunyer...nasib bek sem ni sem last...pasni dah xjumper langsung...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise