SaHaBaT MaYa

Friday, September 21, 2012

Biler turn aku plak ni??

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 9:57 AM
Assalamualaiikum sumer...waahhh...minggu lepas Syira dgn Fiqah dah memegang title 'Tunang Orang'...wah, menariknya....tibe2 terpkir, biler nk smpai turn aku plak ni..huuu...pastu aku tanya kat Uncle Miche...dia ckp.."insyaallah...sabar la erk..."

Pape pun, aku hepi utk diorg...skrg ni tggal aku, Jannah, Zarin dgn Alia jer yg tgh tunggu turn...moga2 Allah permudahkan jalan jodoh utk kami semua...amin...

Oklah...skrg ni aku tgh bergelut nak marking & siapkan carrymark..hehe...tp sempat plak aku update kan??? heee....byk lagi gmbr pertunang diorg...tp, mls la nk letak kat cni...heee....

Wassalam...

\(^_^)/

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise