SaHaBaT MaYa

Monday, January 3, 2011

TaHuN BaRu...SeM BaRu...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 11:22 PM
hurm....arini dah 03/01/2011...jap jek mase berlalu...kan??? arini 1st class...gugup sket...almaklumlah...dah lama xjmper student....cuti sebulan lebih....aritu aku jnji nak update citer singapore tu, kan??? tp xsmpat nak tulis laa...maleh sket...

skrg ni bz...bz dgn apa ntah...yg pasti sok aku nak settlekan urusan PTPTN aku...alhamdulillah...aku dapat ptptn utk tampung yuran master aku...semoga aku dapat abiskan master aku dlm masa 2 thn ni...amin...pas dua thn, dah leh kawen...hehe...date 20.12.2012...insyaallah laa...sama2 laa doakan erk...

nak citer apa lg erk??? nnti lah aku update len...mata ni dah berat ni...tp still nak men THE SIM 3...hehe...

see ya...

1 comments:

Mimi Jazman on January 4, 2011 at 9:08 AM said...

hehehe.. sempat lagi tu nak maen game.. ish3.. hehehe..

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise