SaHaBaT MaYa

Sunday, January 27, 2008

Sinar Gemilang IV

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 9:27 PM 0 comments
Assalamualaiikum...

arini juara lagu, maleh ler nak tgk..ngantuk...td tgk sat si Dato' Siti nyanyi...
k laa...aku bukan nak komen pasal Dato' siti tu, aku juz nak citer pasal sinar gemilang 4...erm, tu nama program anjuran kelab perkim UUM....aku join...Insyaallah, khamis mlm ni bertolak laa...wat kat perkampungan org asli kat grik...erm...ak sebenor nyer, xpenah join2 mende mcm ni...xtau laa whether aku leh adept dgn keadaan kat sana or x...

nanti, aku masukkan gambr2 kat sana...kalau ader laaa...k laa...ngantuk giler ni....doakan keselamatan aku....

Sunday, January 6, 2008

HePi NeW YeaR...HePi NeW SeMeStEr

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 2:32 PM 0 comments
elops...erm...tahun baru dah tiba...sama² tiba dgn semester baru...macam biasa laa...semua pakat² buat azam baru..huhu...apa azam baru aku tahun ni???

1. nak cover balik pointer..(benda wajib punyer)
2.nak cari pakwe..(hehe..lawak jek)
3.nak kurus...(berat dah naik wooo...)
4.jadi perenang yg hebat
5.dan azam² len yg tak dapat tahun lepas punyer...

insyaallah semua berjaya...cuma yg no 2 tu je yg tak kot...hehe

erm...aku kat lab ni...sepatutnyer ada kelas...tapi lecturer tak masuk pun..kelas yg awal tadi pun lecturer tak masuk gak...

sem ni pindah bilim len...tapi tak jauh dari bilik lama pun...dapat rummate lama..EMY ASMIDA awek LAN....hehe (emy, jgn marah)

sem ni, bilik sumer dkt², zu dgn ida pun dok separas...bagus laa...senang nak wat mesyuarat nanti...

k la...aku nak balik laa...tadi pi cafe, nak makan...lapor giler...tapi penuh dgn manusia...so, tak dapat laa nak makan...

mintak diri...nanti aku tulis lagi kalau ader masa...

wassalam...
 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise